|
Безпека життєдіяльності дошкільнят Безпека дитини – в наших руках
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний навчальний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя. Починаючи з того моменту, як дитина робить перші кроки, вона зазнає впливу небезпечних факторів. Брак життєвого досвіду, беззахисність і невміння діяти в критичних ситуаціях робить дитину уразливою в усіх відношеннях. Тому про те, як діяти у тій або іншій проблемній ситуації, дитині повинні пояснити батьки та вихователі. Однією з ефективних форм профілактичної роботи серед дошкільнят є проведення „Тижня знань з безпеки життєдіяльності”, який проводиться у дошкільних навчальних закладах району 2 рази на рік. Педагогічні колективи ДНЗ ставлять перед собою такі завдання: - підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань - особистої безпеки та захисту життя; - поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя; - пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей; - інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини. Вихователі дошкільних установ спільно з представниками МНС та батьками організовують та проводять відкриті заняття з тематики безпеки дитини, батьківські збори з питань попередження дитячого травматизму. З дошкільнятами відпрацювали практичні дії в умовах виникнення надзвичайних ситуацій, проводять конкурси, вікторини на знання правил безпечної поведінки. Навчально-виховна робота проводиться із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), екскурсії, читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання. Кожній дитині необхідно дати знання основних методів захисту від можливих надзвичайних ситуацій, навчити правилам безпечної життєдіяльності. Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах/uploads/editor/5776/439644/sitepage_52/files/po_ohoroni_praci_v_dnz_dokumentaciya_nova.doc Методичні рекомендації щодо створення та обладнання нформаційно-довідкових куточків ЦЗ в закладах освіти/uploads/editor/5776/439644/sitepage_52/files/civilniy_zahist.rar
Презентація Довжанського ДНЗ№2 /uploads/editor/5776/439644/sitepage_52/files/prezentaciyatizhden_bezpeki_ditini_v_dnzop_1_.pptx, /uploads/editor/5776/439644/sitepage_52/files/tizhden_bezpeki_ditini_dnz_2.pptx
Презентація Вільхівського ДНЗ /uploads/editor/5776/439644/sitepage_52/files/tizhden_bezpekivilhivskogo_dnz_1.pptx |