Безпека життєдіяльності дошкільнят

Безпека дитини – в наших руках

 

Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний навчальний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Починаючи з того моменту, як дитина робить перші кроки, вона зазнає впливу небезпечних факторів. Брак життєвого досвіду, беззахисність і невміння діяти в критичних ситуаціях робить дитину уразливою в усіх відношеннях. Тому про те, як діяти у тій або іншій проблемній ситуації, дитині повинні пояснити батьки та вихователі.  

Однією з ефективних форм профілактичної роботи серед дошкільнят є проведення „Тижня знань з безпеки життєдіяльності”, який проводиться у дошкільних навчальних закладах району 2 рази на рік. Педагогічні колективи  ДНЗ ставлять перед собою такі завдання:

- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань  - особистої безпеки та захисту життя;

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

- пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

 Вихователі дошкільних установ спільно з представниками МНС та батьками організовують та проводять відкриті  заняття з тематики безпеки дитини, батьківські збори з питань попередження дитячого травматизму. З дошкільнятами відпрацювали практичні дії в умовах виникнення надзвичайних ситуацій, проводять конкурси, вікторини на знання правил безпечної поведінки.

Навчально-виховна робота проводиться із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), екскурсії, читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

Кожній дитині необхідно дати знання основних методів захисту від можливих надзвичайних ситуацій, навчити правилам безпечної життєдіяльності.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах/uploads/editor/5776/439644/sitepage_52/files/po_ohoroni_praci_v_dnz_dokumentaciya_nova.doc
Методичні рекомендації щодо створення та обладнання нформаційно-довідкових куточків ЦЗ в закладах освіти/uploads/editor/5776/439644/sitepage_52/files/civilniy_zahist.rar

 

 

Презентація Вільхівського ДНЗ /uploads/editor/5776/439644/sitepage_52/files/tizhden_bezpekivilhivskogo_dnz_1.pptx