|
Школа молодого вихователя«ШКОЛА МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ»Керівник – Гергель Тетяна Йосипівна вихователь-методист Довжанського ДНЗ№2План роботи Школи молодого вихователя на 2016-2017 н.р.
Керівник вихователь-методист Довжанського ДНЗ№1 Гергель Тетяна ЙосипівнаЗасідання №з 15.12.2016 рокуІршавський дошкільний навчальний заклад №4 приймав Школу молодого вихователя. Своїм досвідом роботи з фізичного розвитку ділилася вихователь середньої групи Попович Тетяна Іванівна. Юні юнги відправилися у морську подорож та показували молодим педагом дошкілля району спортивні вміння, навички, спритність, силу та любов до спорту. У другій частині семінару – практикуму молоді вихователі показали майстер-клас з створення власної казки, де продемонстрували свої творчі здібності, фантазію та акторські здібності.
Засідання №2 Школи на базі Іршавського ДНЗ№4 30.11.2016 року
Засідання Школи на базі Білківського ДНЗ№1
Презентація майстер - класа ляльки мотанки /uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/mayster_klas_lyalka_motanka_z_nitok.pptx Червона книга Українських Карпат /uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/chervona_kniga_ukrainskih_karpat.pdf
Засідання Школи молодого вихователя №3 на базі В.Раковецького ДНЗ№2. Використання фізкультурно-оздоровчих технологій у всіх вікових групах.
Домашнє завдання вихователів з проблемного питання "Краєзнавство" Легенда про село Суха, виконала визователь Пупена М.І./uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/legenda_pro_selo_suha_1.pptx Село Приборжавське, виконала Терембець М.М./uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/anketa_na_naseleniy_punkt_1.docx,/uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/selo_priborzhavske_dodatki_1__1.docx Село Кушниця, виконала вихователь Ісак М.М. /uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/kushnicya.pptx
Засідання Школи молодого вихователя №4 на базі Іршавського ДНЗ№3 Конспект інтегрованого заняття з мовленнєвого розвитку, аплікація «Рідне місто любимо тебе». Провела слухач Школи вихователь Іршавського ДНЗ№3 Мельник Лариса Петрівна /uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/zanyattya_ridne_misto_moe.docx
Засідання №5 на базі Іршавського ДНЗ №2 На засідання Школи розглядалися такі питання: Планування за програмою "Українське дошкілля"; Ознайомлення з краєзнавчим посібником та ведення гуртка з ручної праці.
Засідання №6 на базі Довжанського ДНЗ№1 Туризм як нетрадиційна форма відпочинку та оздоровлення, формування життєвої компетентності набуває все більшого поширення. Пішохідні прогулянки та екскурсії за межі дошкільного закладу плануються згідно програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» як вид дитячого туризму. У походах та переходах, як правило, комплексно реалізуються екологічні, краєзнавчі, тренувальні, оздоровчі та, власне, туристичні завдання. Саме тому Школа молодого вихователя відправилася у туристичний похід мальовничими лісними стежками с. Довге. Молоді вихователі дошкільних навчальних закладів району у природних умовах вправлялися у подоланні перешкод, вчилися орієнтуватися на місцевості за допомогою карти-мапи. Під час переходу до місця стоянки педагог-майстер (керівник Школи молодого вихователя Тетяна Гергель) проводила спостереження, давати певні завдання, які потребують виконання основних рухів: різних видів ходьби й бігу, стрибків, вправ з рівноваги тощо. На кінцевому пункті влаштували активну рухову діяльність з використанням природних перешкод, різноманітних змагань спортивного та туристичного напрямку. Молоді педагоги вправлялися у швидкості встановлення туристичної палатки, залізання у спальний мішок, перетягування канату та розпалювання вогнища. На завершенні туристичного походу всі вихователі поклавши руки один одному на плечі покорили вершину гори. Всі зрозуміли, що дружба допомагає подолати всі труднощі і здобути перемогу. Метою майстер – класу було показати молодим вихователям, що дитячий туризм дає змогу коригувати розвиток рухової сфери: вправляти дошкільників у виконанні основних рухів, спортивних та рухливих ігор. Проведення туристичних походів сприяє формуванню позитивних морально-вольових якостей, зокрема сприяє формуванню здатності прогнозувати результати власної діяльності та поведінки, створює умови для розвитку прагнення пізнати навколишній світ, самих себе, свої можливості тощо.
Основними перевагами туристичних походів та прогулянок є доступність їх проведення в умовах природного середовища, відсутність потреби в додаткових матеріальних ресурсах, широке коло засобів та форм організації туризму, що дає змогу створити необхідні педагогічні умови для ефективного процесу фізичного виховання дітей дошкільного віку взагалі та вивчення ігор з елементами спорту зокрема.
|