Школа молодого вихователя

 

«ШКОЛА МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ» 

Керівник – Гергель Тетяна Йосипівна вихователь-методист Довжанського ДНЗ№2

 

План роботи Школи молодого вихователя на 2016-2017 н.р.

з/п

Зміст     роботи

Форма роботи

Методи проведення

Дата проведення

Місце проведення

Відпові

дальний

Завдання слухачам

1

 

2

 

 

 

Визначення труднощів, проблем в організації роботи вихователя

«Планування роботи вихователя.  Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, документацією.  Нормативні документи»

Бінарне  заняття з народознавства та музичного виховання

На тему:

«Хліб – це мир, любов, життя»

 

 

Семінар-практикум

 

Анкетування

 

 

 

 

 

 

Мет.реком

 

 

 

Практичний показ.

 

28.10.2016

 

Вільхівський ДНЗ

 

Гергель Т.Й.

Цільо І.Й.

 

 

 

1

 

 

 

2

Патріотичне виховання

 

Креативні підходи до створення розвивального середовища

 

Самоосвіта – робота з пресою, методичними посібниками.

Схеми аналізу занять – обговорення.

 

семінар-практикум

 

 

Консультація

 

 

 

Методичні посиденьки

 

30.11.

2016

 

Іршавський

ДНЗ№4

 

Гергель Т.Й.

 

 

 

 

1

 

 

2

Фізичний розвиток

 

Казкова фізкультура» за   

М. Єфіменко.

 

Тестування молодих педагогів на виявлення рівня знань методик, програм, нормативної бази

Групові педагогічні консультації:

- «Дотримання режиму дня»

 

- «Планування освітньої роботи»

- «Створення розвивального середовища»

 

Семінар - практикум

Круглий стіл

 

 

Мозковий штурм

 

 

Обмін досвідом

15.12.2016

Іршавський ДНЗ №4

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

Соціально-економічний розвиток.

 

Система економічного виховання.

Засідання бізнес-клубу "Маленький підприємець"

 

семінар-практикум

 

метод.

рекоменд.

 

 

 

тренінг

 

 

09.02.2017

 

Іршавський ДНЗ№4

 

Гергель Т.Й.

Цільо І.Й.

 

 

 

1

 

2

 

 

Художньо-естетичний розвиток

 

Чарівна кулька казку нам намалювала ( малювання жмаканим папером)

 

 

проблемний-семінар

 

Методичні рекомендації

 

 

 майстер-клас

 

квітень

2017

 

Довжанський ДНЗ№1

 

Гергель Т.Й.

 

 

 

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

Пізнавальний розвиток, народознавство

 

Логіко-математичний розвиток

 

Майстер- клас як форма просвітницької роботи з батьками щодо оздоровчої взаємодії з дітьми

 

Семінар-практикум

 

Майстер клас

 

Травень

2017

 

Осійський ДНЗ

 

 

 

 

Гергель Т.Й.

 

 

Керівник вихователь-методист Довжанського ДНЗ№1      Гергель Тетяна Йосипівна

Засідання №з 15.12.2016 року

Іршавський дошкільний навчальний заклад №4 приймав Школу молодого вихователя. Своїм досвідом роботи з фізичного розвитку ділилася вихователь середньої групи Попович Тетяна Іванівна. Юні юнги відправилися у морську подорож та показували молодим педагом дошкілля району спортивні вміння, навички, спритність, силу та любов до спорту.

У другій частині семінару – практикуму молоді вихователі показали майстер-клас з створення власної казки, де продемонстрували свої творчі здібності, фантазію та акторські здібності.

Засідання №2 Школи на базі Іршавського ДНЗ№4 30.11.2016 року

 

Засідання Школи на базі Білківського ДНЗ№1

Презентація майстер - класа ляльки мотанки  /uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/mayster_klas_lyalka_motanka_z_nitok.pptx
Червона книга Українських Карпат   /uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/chervona_kniga_ukrainskih_karpat.pdf

 

Засідання Школи молодого вихователя №3 на базі В.Раковецького ДНЗ№2.
Використання фізкультурно-оздоровчих технологій у всіх вікових групах.

Домашнє завдання вихователів з проблемного питання "Краєзнавство"
Легенда про село Суха, виконала визователь Пупена М.І./uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/legenda_pro_selo_suha_1.pptx
Село Кушниця, виконала вихователь Ісак М.М. /uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/kushnicya.pptx

 

Засідання Школи молодого вихователя №4 на базі Іршавського ДНЗ№3
Конспект інтегрованого заняття з мовленнєвого розвитку, аплікація «Рідне місто любимо тебе». Провела слухач Школи вихователь Іршавського ДНЗ№3 Мельник Лариса Петрівна   /uploads/editor/5776/439644/sitepage_51/files/zanyattya_ridne_misto_moe.docx

 

Засідання №5 на базі Іршавського ДНЗ №2

На засідання Школи розглядалися такі питання: Планування за програмою  "Українське дошкілля"; Ознайомлення з краєзнавчим посібником та ведення гуртка з ручної праці.

 

Засідання №6 на базі Довжанського ДНЗ№1

Туризм як нетрадиційна форма відпочинку та оздоровлення, формування життєвої компетентності набуває все більшого поширення. Пішохідні прогулянки  та екскурсії за межі дошкільного закладу плануються згідно програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» як вид дитячого туризму. У походах та переходах, як правило, комплексно реалізуються екологічні, краєзнавчі, тренувальні, оздоровчі та, власне, туристичні завдання.

Саме тому Школа молодого вихователя відправилася у туристичний похід мальовничими лісними стежками с. Довге. Молоді вихователі дошкільних навчальних закладів району у природних умовах вправлялися у подоланні перешкод, вчилися орієнтуватися на місцевості за допомогою карти-мапи. Під час переходу до місця стоянки педагог-майстер (керівник Школи молодого вихователя Тетяна Гергель) проводила спостереження, давати певні завдання, які потребують виконання основних рухів: різних видів ходьби й бігу, стрибків, вправ з рівноваги тощо. На кінцевому пункті  влаштували активну рухову діяльність з використанням природних перешкод, різноманітних змагань спортивного та туристичного напрямку. Молоді педагоги вправлялися у швидкості встановлення туристичної палатки, залізання у спальний мішок, перетягування канату та розпалювання вогнища. На завершенні туристичного походу всі вихователі поклавши руки один одному на плечі покорили вершину гори. Всі зрозуміли, що дружба допомагає подолати всі труднощі і здобути перемогу.

Метою майстер – класу було показати молодим вихователям, що дитячий туризм дає змогу коригувати розвиток рухової сфери: вправляти дошкільників у виконанні основних рухів, спортивних та рухливих ігор. Проведення туристичних походів сприяє формуванню позитивних морально-вольових якостей, зокрема сприяє формуванню здатності прогнозувати результати власної діяльності та поведінки, створює умови для розвитку прагнення пізнати навколишній світ, самих себе, свої можливості тощо.

 

Основними перевагами туристичних походів та  прогулянок  є доступність їх проведення в умовах природного середовища, відсутність потреби в додаткових матеріальних ресурсах, широке коло засобів та форм організації туризму, що дає змогу створити необхідні педагогічні умови для ефективного процесу фізичного виховання дітей дошкільного віку взагалі та вивчення ігор з елементами спорту зокрема.